مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

شهادت امام عسکری(ع)

شیعیان بر سر زنید، شد عزای دیگری / کشته ی زهر جفا شد امام عسکری

از جفای معتمد، پر زخون دل ها شده / در عزای عسکری، سامره غوغا شده

خدایا به حق یازدهمین امام مظلوم شیعیان فرج فرزند غائب غریبش را نزدیک بگردان


اللهم عجل فرج منتقم

عادت به روضه کرده دلم روضه خوان کجاست
صاحب عزای فاطمه، آن بی نشان کجاست
قربان اشک روز و شب چشم خسته ات
مولا فدای مادر پهلو شکســــته ات
.................................................. ...............

اللهم عجل فرج منتقم حضرت زهرا علیهم السلام





دعا در حال عافیت

دعا در حال عافیت
امام صادق علیه السلام فرمودند:
جدم فرمود:در دعا کردن،پیشی گیرید،زیرا اگر بنده ای زیاد اهل دعا باشد،وقتی بلایی به او می رسد و دعا میکند گفته می شود:صدای آشنایی است اما اگر زیاد اهل دعا نباشد، وقتی در هنگام نزول بلا دعا میکند می گویند: پیش از امروز کجا بودی؟
یا صاحب الزمان
بابا جان خودت که این روسیاه میشناسی
خودت دستم بگیر
ای خدا
آه که صبر فاطمی داری
یامولاتی بحق محسن(ع)
مولا
کمی که فکر میکنم به نظرم میاد که
آقای من
در این دوران به راحتی نفس نمی کشی
آره مولا نمی تونه نفس بکشه
آخه خوندم
تو مضطری
اضطرار
خدایا علی وصی نبیت گفت عجل وفاتی
سلطان علی ابن موسی گفت عجل وفاتی
ای خدا مهدی ات چه گوید
باز مولام علی یه دونه سلمان داشت
یه مقداد
یه مالک اشتر
آقام رضا
حداقل یه اباصلت داشت
چی بگم
که تو خود دانا تری یا الله به والله مهدی زهرا
یه دونه هم نداره
به خودت قسم
به خودت
آه مولا
رجا از توست
دستم بگیر که در طوفان آخرالزمان
غریق خوانان به پایت رسم
ای خدا گفتم بگم مولا میشه ببینمت ولی گفتم وای بر من
آخه آقا اگه من ببینمت چه دردی از شما دوا میشه؟
هیچ
پس مولا
ای مولا
برای ظهورت هر لحظه دعا می کنم
که یا الهی به حق خود آواره ی بیابانش الساعه و هر لحظه خواستارم فرجش را برسان
یا الهی تو قادری
به حق الحسین
بدم المظلوم
به عقیله العرب
به دستان بریده ی ابوالفضل العباس
به پیراهن خونین سیدالشهدا که دوخته ی دستان خسته ی حضرت زهرا(س) است
به حضرت ام کلثوم
ای خدا به
غریب عالم مولا حسن مجتبی غریب مادر
ای خدا بحق باب الحوائج موسی ابن جعفر
یا الله
کرم کن