مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

یا فاطمه زهرا (س)


«ایام جانسوز فاطمیه و روز های حزن انگیز شهادت یگانه دخت رسول خدا حضرت زهرا اطهر(س)تسلیت باد» 

 

زبانحال حضرت زینب(س)با مادرش: 

به هجده ساله بانوئی به ناله                 دعا می کرد طفلی چهار ساله 

الهی مادرم زهرا جوان است                  چرا پس قامتش از غم کمان است 

الهی ای امید نا امیدان                         ترحم کن به ما از راه احسان 

چرا از زندگانی سیر گشته                     چرا در نوجوانی پیر گشته 

چرا آه و فغانش کار باشد                       چرا شب تا سحر بیدار باشد 

نمی دانم برای چیست یا رب                 که صورت می کند پنهان زینب 

چرا یک دست بر پهلو گرفته                    چرا از کودکانش رو گرفته 

نمی دانم چه رخ داده خدایا                    که می گیرد به پهلو دست خود را 

اگر سر آمده عمرش خدایا                      زعمر ما به عمر او بیفزا


نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://day_pic.mihanblog.com

سلام. خسته نباشید.وب جالب و قشنگی دارین.[دست][دست][دست]

برای این تلاشتون بهتون افرین میگم.[هورا][هورا][هورا][هورا]

من فریبا هستم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اجازه بدین دعوتتون کنم که به وب من هم تشریف بیارین

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ادرس وبلاگ من اینه:http://day_pic.mihanblog.com

تمایل دارم تا با هم تبادل لینک کنیم.هیچ ضرری نداره .[بغل][بغل][بغل]

منو با اسم متنوع ترین عکسهای روز دنیا لینک کنید.

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

منم لینکتون میکنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

این هم ادرس گروه یاهوی منه.[نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Daypic

پیشنهاد میکنم حتمآ عضوش بشی چون

میتونی با برقراری با یه گروه بزرگ از صاحبان سایت ووبلاگ باهاشون

تبادل نظر گفتگو و بادل اطلاعات کنی.

هر وقت اومدی قدمت روی چشم.

بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد