مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

حسین جان مهدیم مهدی خسته

حسین جان مهدیم مهدی خسته                    دلم از بی وفایی ها شکسته 

  حسین جان مانده ام تنهای تنها                   شده کرب و بلایم کوه وصحرا

حسین جان کاش و من جای تو بودم                چو یارانت بدم گرد وجود

شما گفتی ولی آنها نرفتند                       مرا یاران همه یک یک برفتند

حسین جان انتقام نگرفته ام من                     به جای امتم شرمنده ام من

حسین جان قطعه قطعه جسم اکبر                     سر افتاده    علی اصغر

دو کتف خونی و مشک اباالفضل                 کنار علقمه اشک اباالفضل

صدای ناله جانسوز زهرا                     فرار کودکان در دشت و صحرا

همه منزل به منزل در اسارت                   چنان که شد به آل تو جسارت

 هر آنچه عمه ام زینب کشیده                  بود هر صبح و شام در پیش دیده

ز قلبم می زند بیرون شراره                 چه کاری سخت و تر از انتظاره

حسین جان از شما شرمنده هستم                         گناه امتم بسته دو دستم

چقدر دیگر بگویم من به امت                          دعا باشد کلید قفل غیبت

حسین جان امتم بر تو بگریند               نمی دانند که خود با من چه کردند

هزار و یکصدو هفتادمین سال            چه کم آنکس که پرسیده زمن حا ل

چقدر تیر کنند سویم روونه                           ندارم زینبی حرفم رسونه

شما با آن مصیبت ها که دیدی                      به امید ظهورم پر کشیدی

خدا داند چه قدر در انتظاری                   زخون باری چشمم بی قراری

حسین جان کاش و بودند عاشقانی                   زبانی نه  حقیقی یاورانی

گناهان را به اشک خود بشویند               ظهورم را بخواهند از خداوند

اگر شیعه وفا می کرد به بیعت               نبود تاخیر بروی عصر غیبت

حسین جان مهدیم مهدی خسته                     دلم از بی وفایی ها شکسته

نظرات 3 + ارسال نظر
بازار انلاین دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.bazareonline.ir

افزایش رایگان آمار بازدید سایت ها و وبلاگ ها

فقط کافیه تو سایت بزرگ بازار آنلاین عضو بشید و سایت یا وبلاگ خودتونو معرفی کنید.

اگه تو دوستا و آشناهاتون کسی رو دارید که شرکت یا کاری داره میتونید برای تبلیغات سایت بازار آنلاین رو بهش معرفی کنید.
مدیرای وبلاگ عزیز هم اگه لطف کنن لینک مارو تو وبلاگشون با عنوان تبلیغات اینترنتی رایگان بازار آنلاین بذارن ممنون می شیم.
امیدواریم بتونیم خدمات کوچیکی به همه وبلاگ ها و سایت ها ارائه بدیم
www.bazareonline.ir

چشم براه مهدی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

دسستتون درد نکنه
ولی فکر می کنم کامل نباشه
این وبلاگ مال من نیست ولی ضرر نمی کنی و خوشحال می شم اگه سری بهش بزنی http://faalanezohoor.persianblog.ir/

اشک خدا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام با اجازه کپی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد