مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

امام زمان عج ؛ آواره ی بیابانها .....

تا تو نیایی جهان دلگیره

دلایه شیعیانت در زنجیره

باسه فرج الانم دیره

تا کی کنیم امروزو فردا ؟؟؟

برخی به غلط تصور می کنند حضرت بقیه الله در دوران غیبت در مکانی خوش آب و هوا زیر در ختی پرمیوه و در کنار نهری خروشان!

روزگار به خوشی و آسایش می گذراند و غمی بر دل و سینه ندارند و همانند ما دست روی دست گداشته اند تا زمانی که خداوند اجازه ی ظهور به ایشان عطا فرمایند ( و البته شاید تا دو هزار سال دیگر هم حضرت نیایند !!!) واقعیت جز این است.

حضرت امیرالمونین به اصبغ بن نبابه فرمودند :

صاحب هذا الامر الشرید الطرید الفرید الوحید.1

امام عهده دار این امر (حضرت مهدی ع)همان رانده شده آواره ی بی کس تنهاست)

آری دوران غیبت دوران صبر و انتظار امام است و دورانی که خار در چشم و استخوان در گلو مامور به سکوت و خانه نشینی است ، زیرا حکومتی که حق امام است در اکثر نقاط جهان در چنگ دشمنان اهل بیت ع است،حتی عتبات عالیات و سامرا که محل تولد و زندگی و خانه ی ملکی امام است در اشغال غاصبان و دشمنان است.

ما که به اندازه ی سر سوزنی از اخبار پیدا و پنهان جهان خبر نداریم و مهربانی و رقت قلبمان با رحمت امام که (( رحمه للعالمین )) و اقیانوس بی کران عطوفت و رحم و بخشش است قابل مقایسه نیست ، با دیدن و شنیدن اخبار گوشه و کنار جهان و ظلم و ستم و جنایت گردنکشان و قدرت های حاکم جهان و استغاثه ی مظلومان و مستضعفان و بی گناهان ، از خود بی خود میشویم و غم تمام وجودمان را فرا می گیرد پس حال امام چگونه است؟در حالی که بر تمام حوادث عالم اشراف کامل دارد . صدای همه را می شنود و اشک مظلومان را می بیند ؛ اما اما اما دستش بسته است.

تاسف بار تر آن که شیعیانش ، او را فراموش کرده اند (( هل من معین)) اش را پاسخ نمی دهند و برای فرجش دعا نمی کنند و بسیاری از آنها سرگرم دنیا مال و منال و لذات زودگر دنیا گردیده ، به خواسته های امام خویش بی توجه هستند و چه بسا با گناهان خود قلبش را می آزارند و اشکش را جاری می کنند.

1174 سال است که مهدی فاطمه  ع  شبها را به تهجد و عبادت تا به صبح بیدار است ؛ به گونه ی که رخسار مبارکش به زردی گراییده است. دوازده قرن است که هر صبح و شام طلوع و غروب خورشید را نظاره می کند .صدها سال است که منتظر بیداری انسانها بویژه شیعیانش و صدور فرمان اللهی ظهور است ؛ تعجب اینجاست که چرا بشر او را نمی خواهد ؟ چرا شیعیانش آن گونه که باید یادش نمی کنند و برای ظهورش دعا نمی کنند.منبع:emameasr.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد