مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
مهدی موعود (عج)

مهدی موعود (عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

درد دل یکی از کاربران سایت با مولا صاحب الزمان

سلام بابا مهدی  خوبی دلم برات خیلی گرفته  از یه طرف غریبی تو داره دیونم میکنه از یه طرف می بینم نمی تونم برات کاری کنم همش با گناهام دلتو میشکونم آقاجون نمی دونم واقعا کی ظهور تو رو می خواد از ته قلب ،بخدا نمی دونم دوست دارم برم بین صحرا گریه کنم ، داد بزنم برات ای خدا تو یه کاری کن ما بیچاره شدیم ، چیکار می تونیم انجام بدیم فقط دعا می تونیم انجام بدیم چون خودت گفتی آقا جان

آقا جان یتیمی سخته بی پدری درد خیلی سختی هست می دونم داری الان میگی اگه منو می خواستید ای مردم اینقدر گناه نمی کردید آقا جان شما به رو سیاهی ما نگاه نکن  شما بیا به خاطر مادرت حضرت زهرا س این فاطمیه ظهور کن ما یه بچه هایی هستیم که قدر تو رو نمی دونیم وقتی ازت یه ذره فاصله میگیریم تازه می فهمیم چه کسی رو از دست دادیم آقا جان شما بیا به خاطر مصیبت های حضرت زینب س ظهور کن

شما منتظر امثال من و ما اگه وایسادید بدونید آقا جون ما هممون نمک نشناس هستیم ولی به خدا تو رو دوست داریم دوست داریم همین الساعه ظهور کنی

دارم به لحظه ی که اولین نگاه من به چشمای پاک تو می خوره برای اولین بار از شرمندگی چور نگاه کنم خیلی آقایی یابن الحسن آقا جان زمونه خیلی سخت شده یعنی حفظ ایمان برای ما سخت شده ، یاد حدیث پیامبر ص افتادم که می گفتند دین داری در آخر الزمان مانند این هست که شاخه های درخت گون را گرفته باشی{مضمون حدیث}

صحرا نشین ....!فاطمیه 1432 هم دارد میاید به در به دری ما به بیچارگی ما نگاهی کن غمخوار من دیگه بسه تو رو خدا ظهور کن

خدایا این فاطمیه را آخرین فاطمیه دوران پر محنت غیبت قرار بده

حلالم کن پسر حضرت زهرا

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://elahe20.blogsky.com

شما منتظر امثال من و ما اگه وایسادید بدونید آقا جون ما هممون «نمک نشناس» هستیم ولی« به خدا»« تو رو دوست داریم» دوست داریم همین الساعه ظهور کنی

دارم به لحظه ی که اولین نگاه من به چشمای پاک تو می خوره و من سرمو از شرمندگی میندازم پایین فکر میکنم خیلی آقایی یابن الحسن آقا جان زمونه خیلی سخت شده یعنی حفظ ایمان برای ما سخت شده.

دوستتدارم امام زمان من کمکم کن تا حفظ کنم ایمانم را.


ممنون از شما دوست خوبم.

یک منتظر پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://313nasr.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
امان از غریبی!
اللهم عجل لولیک الفرج

فهیمه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://وبلاگ عاشق دل خسته یاخسته دل

سلام عالیه یه سری به وبلاگ منم بزنیدممنون میشم وبلاگ عاشق خسته دل یادل خسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد